Thursday, October 1, 2009

Kalo dipikir2 balik...


kalo pikir2 balik la kn..alangkah bez kalo dapat diundo masa..bab kata Axls..andai dapat kuundurkan masa..rase cam nk kembali ke zaman skolah je..xyah nk pikir bnyk benda..juz pegi skolah..blaja ckit2..dan men byk2..kalo nk diciterkan aku time skolah dulu, aku la org yg paling pemalu kt kelas..pemalu x bertempat kate org..time cikgu soh present jerk..sume dak laki xnk..asyik soh ketua pengawas tu jerk..da la brpe kerat je dak laki kat kelas aku tu..1 perkara yg aku paling suka time skolah dulu adalah bila tiba time ade kejohanan bola..kalo bab bola jerk, xyh makan nasi xpe aku ni..semangat jerk..kenangan paling manis adalah time form 5 bila skolah kitorg jadi johan peringkat daerah walaupon ak bkn 1st eleven..kenangan paling x bez lak time kejohanan bola adalah time aku form 3 bila team skolah aku dibelasah 9-0 oleh SMKSS (skolah ni wakil msia piala Nike kot)..naseb bek aku x men time tu..couch da soh masuk byk kali tp ak xnk men gk..malu kot da kena 9-0..hehehe..

Nanti aku sambung ag kemengarutan aku ni..ade kelas la mlm ni..

No comments: